Ny vecka!

april 20, 2009 at 8:51 f m Lämna en kommentar

Vågen stod på ännu mer minus i morse när jag vaknade! U N D E R B A R T !! 😀 Det går åt rätt håll..sakta…men säkert! Som sagt..det får ta den tid det tar. Är bara så otroligt glad att det fungerar. Och iom att jag inte stressar den här gången, så blir det även lättare att ta in och anpassa sig efter den nya livsstilen som man faktiskt ska leva med i fortsättningen. 🙂

 

Har haft en lugn och bra helg. Var hemma hos L en stund igår och flummade. Bara satt och pratade. Mysigt.. 🙂

 

Har ju varit lite slarvig med att visa upp mina vinster i bloggen. Therese; jag lovar att det kommer ett inlägg snart med bild på bl a den underbara väskan som jag vann hos dig. 😉

Apropå det så ska jag spana efter lite tävlingar nu och sen ska jag leta efter en tvättmaskin – måste ha en! Orkar inte tvätta i tvättstugan, vill kunna köra en maskin när jag känner för det istället. 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Sol, värme, lycka! Namnhalsband!

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

april 2009
M T O T F L S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts