Archive for januari 19, 2009

Tävla om presentkort!

poppilopp-tvling_25635357

Jag är med och tävlar i Eira – Min ögonsten blogg
om ett presentkort värt 400 kr hos
Poppilopp!

januari 19, 2009 at 7:27 e m Lämna en kommentar

Jag är med och tävlar!

iob

”Jag tävlar om en valfria ekologiska produkter
till värde av 500:- hos Iob-butiken Muppsan´s blogg.
Tävla HÄR du oxå”

januari 19, 2009 at 2:01 e m Lämna en kommentar

Fullt upp…

Känner att min nya blogg inte blir lika uppdaterad som min gamla. Men jag har ju börjat jobba lite smått den här veckan, jobbar två vardagkvällar i veckan och några helger ett tag framöver, så jag orkar helt enkelt inte sitta vid datorn. Plus att det händer inte speciellt mycket då heller. ;P

 

Idag sov vi riktigt länge, jag och Ante. Jätteskönt eftersom jag har vart uppe tidigt i helgen. Gick ut på en promenad med hunden och när vi kom tillbaka, såg jag hur ögonen höll på att falla ihop igen på Anthony, så jag bäddade ner honom i sängen. Han slocknade direkt..haha..sötskrutten min… 🙂 Så nu har han sovit en bra stund.

Passade på att ringa fastighetsvärden, för vårt badrum har börjat lukta som en gammal pissoar… det stinker något så fruktansvärt från golvbrunnen i duschen! 😦 Kul..när lägenheten bara är ett halvår gammal…*suck*… De skulle skicka en rörmokare iaf, men de visste inte när han kunde komma. Jaja, bara vi får ordning på det så. 🙂

 

Tävlingsnörd som jag är, så sitter jag och kollar runt på nätet efter roliga tävlingar att delta i. 🙂 Tänkte även att jag själv ska ha en liten tävling i bloggen snart. Blir nog i slutet av veckan som den kommer upp. 😉

Fick förresten den underbart söta väskan idag, som jag vann hos Therese & Eira, sponsrat av barntyger.se. Stort Tack till Er! 😀

Therese har även startat en blogg där hon samlar alla tävlingar för oss med barn! Jätteskoj! 🙂 Länk till tävlingsbloggen.

januari 19, 2009 at 1:54 e m 1 kommentar


Kalender

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Posts by Month

Posts by Category