Archive for januari 23, 2009

Alla dessa gratissidor…

Det dyker ju upp gratissidor till höger och vänster numera. Oftast är det ganska svårt att få ut något av dessa sidor om man inte är innehavare av en stor, välbesökt blogg. Vissa funkar däremot bättre än andra, då de inte bara inriktar sig på att t.ex värva massa medlemmar.

 

Tänkte tipsa om en sida som inte hör till de ”vanliga” gratissidorna, utan är mer som en länksamling med en hel del erbjudanden som exempelvis gratis bio, varuprover etc.

Ofta är det väl inga kanonerbjudanden, men ibland dyker det upp små guldkorn här och där. Speciellt för oss som bor i de större städerna, så brukar det komma in länkar om förhandsvisningar och annat trevligt. Så det lönar sig att slänga ett öga på sidan ibland.

Det är ju inga stora grejor man kan få därifrån. Men det kräver absolut inget utav en heller, som att samla poäng m.m.

Besök gratisguiden.se

januari 23, 2009 at 9:39 e m Lämna en kommentar

Tävla om en barnmats-kokbok!

mos_27072257

Jag är med och tävlar hos [Crazyangel]
Tävling är sponsrad av förlaget [Tiden]

januari 23, 2009 at 5:32 e m Lämna en kommentar

Fika i stan…

Idag har jag och Ante varit inne i stan och fikat med en gammal gymnasiekompis till mig. Har inte sett henne på över ett år minst, så det var jättekul att träffas och prata lite. 🙂

Anthony var en liten ängel och sa inte ett knyst.. Det är så lätt att ta med honom överallt för att han är så snäll. *stolt* 🙂

 

Efteråt gick vi en liten runda i stan och spanade lite. Skit att jag får pengar på måndag istället för idag. 😛

Får se om jag kan hitta nåt litet sött pris till en liten tävling här i bloggen så småningom. 😉

 

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och vänta på våra pizzor som vi nyss beställde. 😉

januari 23, 2009 at 4:38 e m Lämna en kommentar


Kalender

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Posts by Month

Posts by Category