Archive for januari 21, 2009

Ett litet presenttips…

Det är inte så långt kvar till alla hjärtans dag

En mysig dag som man firar tillsammans med sin älskling, gör något kul och kanske ger varandra presenter för att visa sin uppskattning. 🙂

Tänkte passa på att tipsa om två sidor med väldigt fina saker, som ni kan göra unika genom att lägga till en text som betyder något speciellt för just er.

 

Första sidan är slimcase.se.

Här kan du hitta snygga korthållare/plånböcker med gravyr. Välj text och typsnitt på både fram- och baksida. En användbar och väldigt uppskattad present. 🙂 De har även väldigt kort leveranstid, 1-2 dagar, vilket är ett stort plus!

(Det var från slimcase.se som jag beställde min present till älsklingen, när vi firade 1 år som förlovade, nu i början av januari. Den är hur fin som helst och jag blev kanonnöjd med den!)

 

Andra sidan är Wgaard Design.

De gör otroligt vackra smycken med personlig text.

Jag blir så förtjust när jag är inne på deras sida och kikar. Kommer definivt beställa därifrån inom kort! 🙂

 

gift2

januari 21, 2009 at 5:51 e m Lämna en kommentar

Grinig son…

Ante är på krigsstigen idag… ingenting passar herrn idag känns det som. ;P  Fast han verkar rätt trött så jag får se om jag kan få honom att sova en liten stund iallafall. 

 

Inget jobb ikväll, ganska skönt för det blev rätt så stressigt igår.

Ska ut med mamma ikväll istället, vi ska på en föreställning. Ska bli jättekul, det är så sällan vi hittar på något tillsammans nuförtiden.

 

Ska försöka hinna åka in till stan idag också och köpa en present åt Antes syssling som fyller 6 år imorgon. Det är så svårt bara att komma på vad man ska köpa..kanske får ringa hans mamma och fråga vad han önskar sig.. 🙂

januari 21, 2009 at 11:05 f m 1 kommentar

Jag tävlar om presentkort…

tavlingklkids_26801535

Jag är med och tävlar om ett presentkort hos KL kids, i barnshoppingbloggen!

januari 21, 2009 at 10:43 f m Lämna en kommentar


Kalender

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Posts by Month

Posts by Category