Grinig son…

januari 21, 2009 at 11:05 f m 1 kommentar

Ante är på krigsstigen idag… ingenting passar herrn idag känns det som. ;P  Fast han verkar rätt trött så jag får se om jag kan få honom att sova en liten stund iallafall. 

 

Inget jobb ikväll, ganska skönt för det blev rätt så stressigt igår.

Ska ut med mamma ikväll istället, vi ska på en föreställning. Ska bli jättekul, det är så sällan vi hittar på något tillsammans nuförtiden.

 

Ska försöka hinna åka in till stan idag också och köpa en present åt Antes syssling som fyller 6 år imorgon. Det är så svårt bara att komma på vad man ska köpa..kanske får ringa hans mamma och fråga vad han önskar sig.. 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Jag tävlar om presentkort… Ett litet presenttips…

1 kommentar Add your own

  • 1. Ellie  |  januari 21, 2009 kl. 11:38 f m

    Hallå! Det var värst vad du tävlar å håller på! Haha coolt! Hoppas att allt är bra med er, jag är fortfarande ganska förkyld, men det är väl varenda människa, så om du fortfarande vill träffas på fredag, hade det vart jättetrevligt, men jag lägger bollen hos dig, det är ju du som har en liten att tänka på 🙂 Kram

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts