Allt går att lösa…

januari 20, 2009 at 10:07 f m Lämna en kommentar

..med lite våld och silvertejp… haha… Nä, skämt o sido, jag löste problemet med golvbrunnen själv igår tydligen. Utan att veta om det..hehe 😉 Efter att jag hade pratat med fastighetsskötaren i telefon, gick jag och kollade på vattenlåset i brunnen en gång till, så att den verkligen var hel och fungerade som den skulle. Sen tryckte jag till den extra hårt så den verkligen klickade fast. Och tadaaa….! Ingen äcklig pissoar-lukt sen igår förmiddag! Oj, vad jag är bra ibland! 😉

 

Ska iväg och jobba ikväll igen. Så härligt att få komma ut ur sin vanliga sega vardag och få jobba lite igen. 🙂 Inte illa pinkat tycker jag, att bli arbetslös – få reda på att man är gravid – söka arbete under tiden – få arbetspraktik – som i sin tur ledde till att de ringde mig efter Anthony hade fötts och undrade om jag vill börja jobba hos dem – och numera jobbar jag deltid! Ingenting är omöjligt! Gäller bara att aldrig ge upp! 😉

 

Har kommit på en ny idé för en bloggdesign. Har inte lärt mig hur wordpress funkar med allt det där än, men jag ska försöka klura lite på det idag. Så då blir det förhoppningsvis lite nytt utseende på bloggen snart. 🙂

Entry filed under: Uncategorized.

Tävla om presentkort! Tävla om ett presentkort

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts